exit
search

Адміністративні послуги / Центри надання адміністративних послуг

Інфографіка з основними результатами соціологічного опитування відвідувачів ЦНАП у 30 містах України. 

9 вересня 2019

Служити народу через якісне надання послуг. Як?

Віктор Тимощук аналізує основні положення Указу Президента "Про деякі заходи із забезпечення надання якісних публічних послуг". Спеціально для "Економічної правди".

5 вересня 2019

ЦППР разом з партнерами провів моніторинг понад 50-ти ЦНАП

Моніторинг здійснювався з 1 березня до 6 червня поточного року за методикою ЦППР, що вже неодноразово використовувалася самою організацією і регіональними ГО.

4 вересня 2019

Якість надання адміністративних послуг в Україні: думка громадян, оцінка фахівців та зміни за 5 років

4 вересня під час прес-конференції «Якість адміністративних послуг в Україні: що змінилося за останні п’ять років?» ЦППР презентував результати досліджень, присвячених роботі та якості надання послуг у ЦНАП.

2 серпня 2019

Центри надання адмінпослуг: проблеми якості їх сервісу для громадян і бізнесу

Сьогодні в Україні функціонує майже 800 ЦНАП. Багато з них відповідають високим європейським стандартам. Але низка проблем відносно їх функціонування досі залишається.

1 березня 2019

Інтеграція адміністративних послуг: ділимося досвідом і шукаємо нові практики

28 лютого – 1 березня у Києві представники ЦНАП, неурядових організацій, суб’єктів надання адміністративних послуг обмінювалися досвідом з інтеграції таких послуг до ЦНАП та дискутували з актуальних у цій сфері питань.

29 грудня 2018

Чорна п’ятниця у ДП «Документ»: Де отримати паспорт і чому усі дороги ведуть у ЦНАП

Паспорт – це основний документ людини. Вступ в університет, купівля квартири чи машини, реєстрація шлюбу, відкриття рахунку в банку – все це без нього неможливе.

24 грудня 2018

Як створити ефективні ЦНАП

Віктор Тимощук про три принципові моменти у створенні належних ЦНАП та забезпеченні їхньої ефективної роботи.

19 вересня 2018

У Харкові відбувся тренінг з інтеграції базових адмінпослуг до ЦНАП

13-14 вересня у м. Харкові відбувся дводенний семінар-тренінг «Практичні аспекти організації функціонування центрів надання адміністративних послуг: проблеми подальшого розвитку та інтеграції нових послуг»

29 червня 2018

Чи відповідають ЦНАП якості, яку громадяни хочуть бачити: у Дніпрі відбувся тренінг з інтеграції нових послуг до ЦНАП

Учасники тренінгу дізналися про законодавчі та практичні проблеми інтеграції найпопулярніших серед громадян адміністративних послуг до ЦНАП, а також про шляхи забезпечення їхньої максимальної якості за нового формату роботи.

29 червня 2018

Паспортні послуги в Харкові: ЦНАП vs міграційна служба

Надання паспортних послуг в ЦНАП м. Харкова є суттєво якіснішим, аніж у підрозділах ДМС. Можливо, актуальнішою для держави є робота над покращенням вже непоганого сервісу у цих «прозорих офісах», аніж марна трата бюджетних коштів на неякісний сервіс у підрозділів ДМС? Більше фактів - у статті експерта мережі UPLAN Олега Конотопцева 

22 травня 2018

Результати Проекту ЄС «ЦНАП як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади»

Опубліковано результати Проекту ЄС «ЦНАП як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади», реалізованого за участю ЦППР у Волинській, Львівській та Рівненській областях. За 2 роки вдалося створити або модернізувати 15 ЦНАП, інтегрувати нові послуги та підготувати персонал. Ознайомитися з результатами та фінансовими показниками можна у збірнику

18 квітня 2018

У Львові відбувся тренінг з інтеграції базових адмінпослуг до ЦНАП

11-12 квітня у м. Львові відбувся дводенний тренінг «Інтеграція нових послуг до центрів надання адміністративних послуг: виклики та шляхи подолання». Метою тренінгу було обговорення законодавчих та практичних проблем інтеграції усіх найпопулярніших серед громадян адміністративних послуг до  ЦНАП, а також шляхів забезпечення їх максимальної якості для громадян за нового рівня інтегрованості.

20 лютого 2018

На шляху до побудови сервісної держави

За останні десять років культура комунікації громадян з чиновниками в Україні почала інтенсивно розвиватися і поступово виходити на новий рівень якості. Зокрема, це стосується сфери надання адмінпослуг. Та попри суттєві досягнення, боротьба з бюрократією в цій сфері триває досі. Які саме проблеми є болючими та як їх вирішити - у статті Євгена Школьного 

23 листопада 2017

Від надання якісних послуг ЦНАП залежить довіра громадян до влади

22  листопада в Полтаві відбувся семінар «Розбудова ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг». Керівники, адміністратори районних та міських ЦНАП області і представники ОТГ обговорили можливості вдосконалення роботи ЦНАП та створення їх в ОТГ

20 листопада 2017

Міністре Петренко, де обіцяна децентралізація послуг РАЦС?

В постмайданний період актуальності набув процес децентралізації повноважень, особливо у сфері надання адміністративних послуг. Зокрема, громадськість цікавить питання: чому розроблений Мін’юстом законопроект про реєстрацію актів цивільного стану був зареєстрований у ВРУ ще в лютому 2017 року і досі не зрушив з мертвої точки? 

16 листопада 2017

Від якості послуг у ЦНАП формується думка громадян про владу

15 листопада 2017 року у Миколаєві відбувся семінар «Розбудова ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг», призначенням якого було обговорення можливостей вдосконалення роботи ЦНАП, створення їх в ОТГ,  підвищення рівня якості обслуговування

6 листопада 2017

Результати громадського моніторингу та оцінки організації роботи ЦНАП в Дніпропетровській області

За методикою ЦППР проведено моніторинг ЦНАП у 13-ти містах Дніпропетровської області, перше місце отримав ЦНАП  у м. Кам’янське – 833 бали

27 жовтня 2017
26 жовтня 2017

Коли зникнуть черги за біометричними паспортами?

Чи зацікавлена ДМС у покращенні стану своїх приміщень, якщо є власне підприємство, яке незаконно збирає з кожного громадянина додаткові 400 гривень за належний сервіс і добре на цьому заробляє? А українці й надалі вистоюватимуть черги у вузьких, страшних приміщеннях, як за часів СРСР. На які  два "фронти" необхідно діяти владі? 

26 жовтня 2017

ЦНАП мають наблизити послуги до людей: семінар у Чернігові

25 жовтня 2017 року у Чернігові відбувся семінар «Розбудова ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг»

19 жовтня 2017

У Кропивницькому обговорили як перейти до якісної роботи ЦНАП

18  жовтня 2017 року у Кропивницькому відбувся семінар «Розбудова ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг». Захід організовано Центром політико-правових реформ, Центром досліджень місцевого самоврядування та Кіровоградською обласною державною адміністрацією.

18 жовтня 2017

Круглий стіл «Громадський моніторинг та оцінка організації роботи ЦНАП в 13-ти містах Дніпропетровської області» у м. Дніпрі 17 жовтня 2017 року

Круглий стіл відбувся в рамках проекту «Посилення спроможності організацій громадянського суспільства у регіонах України впливати на органи державної влади та місцевого самоврядування з метою прискорення реформ»

28 вересня 2017

У Хмельницькому обговорювали шляхи розвитку ЦНАП

27 вересня 2017 року у Хмельницькому відбувся семінар «Розбудова ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг». Захід організовано Центром політико-правових реформ, Центром досліджень місцевого самоврядування та Хмельницькою обласною державною адміністрацією.

14 вересня 2017

Обласна влада Черкащини сприяє розвитку ЦНАП

Семінар «Розбудова ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг» 13 вересня 2017 року у Черкасах, організований Центром політико-правових реформ, Центром досліджень місцевого самоврядування та Черкаською обласною державною адміністрацією

13 вересня 2017

Інтегрованість та прозорість надання адмінпослуг: досвід Дарницького ЦНАП

На жаль, ще не всі ЦНАП столиці відповідають європейським стандартам облаштування та обслуговування клієнтів. Однак є й ті, що можуть слугувати прикладом якісного ремонту, технологічної наповненості та інновацій для інших "прозорих офісів". Зокрема, це ЦНАП Дарницького району м. Києва.

6 липня 2017

На Житомирщині пріоритетним стає створення ЦНАП у громадах

5 липня 2017 року у Житомирі відбувся семінар, метою якого було обговорення проблематики покращення якості надання адмінпослуг через вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг у містах і районах області та створення і організація їх діяльності у новоутворених об’єднаних територіальних громадах

23 червня 2017

У Вінниці обговорювали шляхи вдосконалення діяльності ЦНАП

Метою заходу було обговорення проблематики покращення якості надання адміністративних послуг через вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) у містах і районах області та створення і організацію їх діяльності у новоутворених об’єднаних територіальних громадах (ОТГ).

2 червня 2017

Як зробити ЦНАП дійсно інтегрованими офісами з надання послуг: семінар у Тернополі

31 травня 2017 року у Тернополі відбувся семінар «Розбудова ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг». Захід організовано Центром політико-правових реформ, Центром досліджень місцевого самоврядування та Тернопільською обласною державною адміністрацією.

30 квітня 2017

Безвіз як бізнес, Або як задовольнити паспортний дефіцит

Заступник голови правління Центру Віктор Тимощук про недоліки у паспортній сфері та як це можна вирішити в найкоротші строки